Dålig uppdatering framöver p.g.a.

Hallå!

Ska göra ett försök till försvarstal varför uppdateringen varit otroligt dålig senaste tiden, sämre än förväntat kanske!?!

Jag har lite bilder från försäsongen och saker att skriva men de kommer senare under sommaren. Detta p.g.a. att jag drabbats av den mindre trevliga sjukdomen körtelfeber. Inget jag rekommenderar och därför är det här det enda jag nu orkar skriva. Jag har inte heller träffat laget på x antal dagar och därför svårt att delge er något trevligt som hänt. Jag vet i alla fal att tränare Rydén "kidnappades" förra lördagen och fick uppleva en mer eller mindre skojig svensexa, mer om detta och bilder på honom kommer också senare. Nu ska jag försöka bli frisk fortast möjligt och sen skriva nåt roligare och mer upplyftande om LHK!!

Trevlig sommar tills vidare!!

// Ludde

Kommentarer
Postat av: Anonym

men länken... puss o kramsjukan

2008-06-24 @ 14:11:38
Postat av: Handollsguru

Crya on you!

2008-06-24 @ 17:12:09
Postat av: Supporters

Ta det lugnt och krya på dej!!!

2008-06-24 @ 22:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0