Kul med synpunkter!

Svar på BRA kommentar:

Min poäng med detta inlägg var att få de personer som njuter av att smutskasta Linköpings handbollssatsning att omedelbart upphöra med detta!


Inför säsongen skulle dessa fem olika lag behövas för att alla spelare som ville skulle få vara med. Det är ju beklagligt om det nu inte finns tillräckligt många spelare i Lejon-truppen. Att Ni tog andras platser var således felaktigt, jag ber om ursäkt för detta. Påståendet var ett svar på personens angrepp "det viktiga är att alla får spela så mycket som möjligt". Det var ju det alla som medverkade i matchen fick. Det den anonyme personen vände sig mot var resultatet, vilket väl i sammanhanget är oviktigt eftersom att alla fick spela, dessutom mycket, handboll!


Jag vill samtidigt poängtera att det i sammanhanget helt saknar roll om det är Lejonen, RP eller Ljungsbro som (råkar) bryta mot regelverket. Tillsammans skapar vi bra handboll, inte genom att motarbeta varandra!


Kommentarer
Postat av: mforsell

Vad skönt att du tar min kommentar på rätt sätt.



Jag håller verkligen med dig. Det är beklagligt att det finns folk som klankar ner på Linköpingshandbollen. Tror däremot inte den anonyma kille som skrev i gästboken hade det i tanken när han skrev det. Det handlar nog snarare om att det gör ont att ta en förlust när man i själva verket vann matchen. Det viktiga är som sagt att vi alla får spela, vilket vi fick. Men varför spelar man? Jo, för att det är roligt. Och vad är roligast? Att vinna!



Jag hoppas bara att nästa gång någon skriver något liknande, att personen har stake nog att stå för sin åsikt. Annars har i alla fall jag svårt att ta personen på allvar.



Signerat, M. Forsell

2008-11-09 @ 01:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0