Härligt slutspel

Slutspelet i handboll är det bästa på väldigt länge, framförallt underhållningsmässigt, helt sjuuka matcher. Hoppas GUIF går till final, blir bra tryck i Globen i såna fall. Men det blir väl Sävehof som vanligt. Matchen idag var tydligen tuff och hård inledningsvis, såg dessvärre bara sista 40 minutrarna. Att Ungesson fick rött kort var väl ändå på tiden, de få matcher jag sett har han alltid spelat med fula armbågar och slag mot ansiktet, fattar inte att Rustan tillåter detta men han är väl så himla bra på att spela försvar så det får gå ändå ... För övrigt är min gamle antagonist Kristjan Andresson den kungligaste tränaren jag sett. Lika bra som tränare som spelare, vilket lugn, vilken pondus, vad duktig på att få ut maximalt av sina spelare, hoppas ni går till final Krille!

För övrigt så kommer vi få veta vem som blir tränare i LHK imorrn kväll, spännande värre, mycket spekulationer har det varit, vem har rätt? Hoppas verkligen att Oscar blir kvar också ... men det förutsätter jag !!

Ses imorrn !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0