Olika tankar

För det första Erik, om man är född -86 och -87 är man väl mellan 22 och 25 år gammal, eller? Man kan i och för sig vara 21 men jag känner mig helnöjd med min gissning ...

Jag vill härmed uppmana alla att sluta skriva massa konstigheter i gästboken, alla behöver snarare fokusera på sporten handboll och släppa all prestige som diskussionen handlar om. De flesta som skriver verkar ju hellre vilja stjälpa än hjälpa ...

Viktig match väntar oss imorrn. H 65 tar emot oss i Höör och vi kommer vara rejält revanschsugna. Vi har tränat mycket försvarsspel under veckan och hoppas att vi kan göra en bättre defensiv insats den här gången än senast. Det saknas för tillfället en del självförtroende och det blir viktigt att inte tänka så mycket utan bara gå ut och köra. Om vi tror på oss själva kan vi ge H 65 en match och kanske få en behaglig hemresa från Skåne. Samma lag som förlorade senast ska få chansen till revansch under morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0